Монополісти і відповідальність

23

Замовила я посилку з фінляндії вітамінки, риб’ячий жир, шоколадки. Спеціально замовила восени коли не жарко і не мороз. Так пошта нагріла мою посилку у відділенні, нагріла в буквальному сенсі приблизно до 40 градусів. Посилку винесли, а там все тепле; шоколад весь м’який, все тепле. Претензію написала, її прийняли, але відкритим текстом сказали ні чого не отримаєш. Шоколад в смятку, вітаміни хз що з ними робити, а риб’ячий жир мабуть викинути. Питання два що робити то з вітамінами і як зіпсувати життя? хоча б де написати / скаржитися, що б вони посилки варити перестали? у мене відчуття, що воювати з монополістами це війна з вітряними млинами.

Відповідь пошти на мою скаргу в соц мережі.

Привіт. Шкодуємо, що ви зіткнулися з даною ситуацією. Однак в даному випадку компенсація не виплачується. При пересиланні таких продуктів варто враховувати можливу температуру навколишнього середовища при пересиланні. Так як ви подали претензію, радимо очікувати офіційної відповіді.